maandag 10 september 2012

paarse glitter nail art

vandaag een paarse glitter nail art.
nail art met glitters vind ik echt mooi
ik vind dat het van glitters vorlijk word
maar ik ga nu gewoon beginne
dus veel kijk plezier.








wat heb ik gebruikt:


witte tip painter van essence.
een zwarte striper van claire’s
topcoat van essence gel look
en losse glitters in het paars.








stap 1:

een klein paars vierkantje aan de zijkant van je nagels
ik heb een klein vierkantje met topcoat gemaakt en dan de glitters erover heen gedaan.








stap 2 :

naast het paarse vierkantje nu een wit vierkantje die iets langer is dan de paarse.










stap 3 :

2 horizon tale strepen en 1 verticale.
nu kun je hem zo laten want zo vind ik hem ook mooi af maarrr ik zelf heb er nog een stap 4 bij gedaan.







stap 4 :


ik heb nog tusses de 2 horizontale strepen een steentje geplakt is niet nodig maar ik vond het wel mooi
en vergeet geen topcoat.









1 opmerking: