donderdag 13 september 2012

leuke tip en simpele nail art.

vandaag heb ik echt een super leuke tip voor de mensen die van nail art houden.
action verkoop namelijk stripers en super goedkoop.
er zijn 6 setjes en in elk setje zitten 3 stripers en dat voor maar € 1,35 .
zelf ben ik vandaag naar de action geweest en heb ik 4 setjes gekocht.
hier onder zie je welke ik heb gekocht hellaas heb ik geen foto waar ze nog in setjes zitten sorry.


 en natuurlijk heb ik ze even getest voor jullie dus nu komt de simpele nail art met de stripers van de action.



wat heb ik gebruikt:


natuurlijk de stripers van action
een fel roze en een zwarte
en een topcoat ook van de action.








stap 1 :

je zet een zwarte streep met de losse hand dan worden ze het mooist daar naast zet je nog een paar kleinere
precies het zelfde doe je met roze aan de andere kant.







stap 2:

nog wat stipers erbij in dezelfde kleuren
en je bent klaar wel even een topcoat erover doen want dan blijft het langer mooi









kwou nog even zeggen dat ze stripers egt een aanrader zijn ze werke makkelijk
en fijn.
en voor € 1,35 zou ik zegge probeer het zelf ook een keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten