maandag 10 september 2012

striped nail art.



vandaag doe ik 2 verschillende nailarts
omdat ze gewoon erg veel op elkaar lijken.
ze heten striped nail art omdat er gewoon heel erg veel strepen in zitten.
zelf vind ik de eerste het leukst
veel kijk plezier!!










wat heb ik gebruikt:

2 zelf gemaakte stripers
in paars en roze
en een glitter top coat van max.









stap 1:

lege nagel met alleen basecoat.







stap 2:



strakke roze diagonale strepen
niet te dicht bij elkaar want er komt nog een anders kleur bij.




stap 3:


hier het zelfde maar dan met paars tussen de roze strepen in
en een stras steentje waar de streepjes begonnen.





stap 4:

ik heb er voor gekozen om hem af te maken met een glitter topcoat.
je zou ook een gewoone topcoat kunnen gebruiken als je dat zou willen.





en dan komt nu de tweede nail art

wat heb ik gebruikt voor deze:

bijna het zelfde alleen heb ik hier dan 2 kleuren bij gedaan
zwart en wit en allebei stripers.






stap 1:

ik sla de basecoat even over omdat iederee dat nu wel weet.

het zijn gewoon kronkelende paarse streepjes naast elkaar.




stap 2:

het zelfde maar dan met roze het is niet erg als het een beetje over de paarse heen gaat.





stap 3:

en weer me zwart en wit precies het zelfde als met paars en roze.






stap 4:

en ook hier heb ik er weer voor gekozen om een glitter topcoat te gebruiken je kunt het ook met een gewoone topcoat doen.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten