vrijdag 7 september 2012

red nail art

vandaag weer een nieuwe nail art
doe ik stap voor stap uit leg en laat zien.
het is een nail art met rood en wit.
ik hoop dat jullie hem leuk vinden veel plezier met kijken.

wat heb ik gebruikt:

een rode nagelak van bourjois
witte essence tip painter
essence sealing topcoat
een wiel met steentjes
en een dotting tool







stap 1:

lege nagels met alleen basecoat vergeet nooit een basecoat je nagels kunne verkleuren door je nagelak
heb je nou geen basecoat gebruikt dan een topcoat.






stap2 :

een rode french manicure.











stap3 :

een witte lijn op je rode french manicure.
met daarop 2 rode stipjes die ik heb gemaakt met mijn dotting tool








stap 4:

nog 2 streepjes aan de andere kant
met daarop een rood steentje en klaar is je nail art.










Geen opmerkingen:

Een reactie posten