zondag 2 september 2012

Bruidnagels

hi,

Vandaag een how to over bruid nagels.
iedereen kent het wel je hebt een feestje (bijvoorbeeld een bruiloft)
je wilt je nagels net lakken ma hebt geen idee hoe
zelf vind ik een french manicure altijd wel netjes staan alleen vind ik het ook nog wel
saai zo gewoon, iets dat veel mensen ook hebben dus van daar deze how to een simpele nailart
met de kleuren van de french manicure.
veel kijk plezier !!


wat heb ik gebruikt:






een nagel wiel met gekleurde steentjes
een kwastje en dotting tool voor de steentjes
de witte striper van essence
een roze finish voor de french manicure van rimmel kleur 444
en de top coat van essence gel look

stap 1:








niks op de nagel alleen basecoat

stap 2:








een schuine french manicure

stap 3:















hier heb ik een krul gemaakt op de kant waar nog niets zat
de krul heb ik gemaakt met een dun kwastje
hierdoor kreeg je een opening tusse de schuine french manicure
en de krul ik heb hier stipjes gezet je zou er ook glitters op kunnen doen.

stap 4:













hier heb ik de finish van de french manicure over heen gedaan een
licht roze kleur .

stap 5:













en de laatste stap heb ik een steentje geplakt waar de stipjes eindigen.
je zou hem ook op het krulletje kunnen plakke of waar je wilt
en niet te vergeten de topcoat voor een mooie glans en lang resultaat.


bedankt voor het kijken succes als je het gaat uitproberen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten