donderdag 10 oktober 2013

Tip, maybelline nail art set

Sorry dat ik zolang geen nieuw bericht heb geplaatst ik ben gewoon heel druk met school en werk op het moment ik ben niet gestopt ma ik schrijf alleen minder berichten ik probeer het wel zoveel mogelijk te doen alleen komt het er soms niet van.
Als het weer wat rustiger is komt er weer elke dag een bericht online ma tot die tijd 
Probeer ik het zoveel mogelijk te doen. !!



Ik heb ook een leuke tip bij kruidvat verkopen ze nu nail art setjes. 
Van het merk maybelline. 
Er zit een klein dun kwastje in. 
Een dotting tool met aan 1 kant een groot bollletje en de andere kant een kleine.
En nail art tape. 
Ik ben heel erg benieuwd of ze fijn werken dus ga er zeker binnen kort weer een nail art mee maken voor jullie. 
Hier onder zie je nog foto's hoe het er van dichtbij uitZiet 
Het kwastje 

Dotting tool

En de tape.  
Op de achter kant van het pakketje stonden nog 3 nail art voorbeelden. 
Dit setje is te koop bij kruidvat. 
En kost 4,99  
En dat is helemaal niet duur van zo'n setje ik ben er heel erg blij mee. !! 

Groetjes wendy 

1 opmerking: