donderdag 31 oktober 2013

Mooiste nail art

Vandaag geen nieuwe nail art.
Maar verschillende nail art die ik heb gemaakt. 
Dit vind ik de mooiste er komt ook nog een artikel van de minder mooie nail art. 
Ik wou het nie samen in 1 artikel doen omdat het toch 2 verschillenden onderwerpen zijn. 





Hier zie je 12 van mijn mooiste nail arts. 
Je kunt ze ook allemaal stap voor stap terug bekijken ze staan allemaal op mijn blog.   
Ik heb ook nog een top 3 gemaakt van welke ik nou echt het mooist vind en die zie je hieronder. 


De bovenste is nummer 1 en de laatste nummer 3. 
Ik heb verder geen reden waarom ik dje heb vekozen vind ze gewoon erg mooi.  

Heb jij ook een nail art die je graag deeld stuur dan een foto met je naam en eventueel je blog/ site naar wendysnailart@gmail.com 

Groetjes wendy

Geen opmerkingen:

Een reactie posten