zondag 6 oktober 2013

Review: essence anti split topcoat

Tijd voor een review.
Vandaag gaat het over de anti split topcoat van essence uit de studio nails lijn. 
Toen ik deze topcoat gebruikte ben ik erna gaan werken. 
Op mijn werk sta ik soms achter de kassa of ik ben bezig met dozen open/plat maken schoonmaken dus heb ik ook met water en schoonmaakmiddelen te maken. 
En als ik een gewone topcoat op heb en ik ben aan het werk.
Is binnen een uur het eerste stukje nagellak eraf. 
Dus daarom ben ik op zoek naar een anti split toocoat. 




Als eerst de verpakking. 
Ik vind hem er mooi strak en professioneel uitzien.
Niks mis mee dus.  

Het kwastje is gewoon simpel rond. 
Zelf vind ik platte kwastje lekkerder lakken. 
Maar hier gaat het ook prima mee. 
De substancie van de lak is wat dikker dan normaal.
Maar het is niet storend en verdeeld de lak gewoon goed. 
Zelf vind ik dikke lak niet erg dat geeft een gevoel dat me nagels wat dikker zijn en minder snel breken. 
Wat ook een plus punt is dat het erg snel droogt dus dat vind ik zelf ook altijd wel erg goed. 


Hier heb ik de anti split topcoat op 
Ik vind het fijn dat hij ook een mooie glans geeft. 
De nagellak die ik trouwens op heb is van safari alleen staat er geen nummer of kleur op. 
En de glitters heb ik me vinger in een potje met losse glitters gedaan. 


Dit is een foto na mijn werk zoals je ziet hebben mijn nagels mijn werkdag overleefd. !!! 
Tot nu toe ben in heel tevreden. 

En zo zagen mijn nagels na 4 dagen eruit me glitters waren het meest beschadigd. 
Maar het ging om de nagellak op wat stukjes na is het mooi blijven zittenn. !! 

De voordelen zijn : 
Je nagellak blijft ongeveer 4 dagen goed zitten. 
Hij droogt snel. 
De substantie is dik wat ik zelf fijn vind. 

De nadelen zijn: 
Dat ze alleen te koop zijn bij een kruidvat met dubbele essence schap. 


Deze lak vind ik super. 
En zeker voor herhaling vatbaar. 
Als ik dit product een cijfer geef is het een dikke wel verdiende 9. !! 
De anti split topcoat is verkrijgbaar bij de kruidvat met een dubbel essence schap 
En kost 2,59. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten