dinsdag 17 september 2013

Review: nivea french manicure nagellak


Vandaag een nieuwe nagellak review.
Nivea french manicure zou voor een mooie rechte french manicure moeten zorgen. 

Als eerst de verpakking. 
Ik vind hem simpel, maar wel duidelijk nivea. 
Van mij hadden ze hem wat op mogen leuken met wat kleur. 
Ook zit er niet erg veel in, in dit flesje zit 5 ml. 
Zoals je kunt zien heeft hij wel een handig kwastje. 
Hij is schuin afgesneden met een soort van bolling erin. 
Persoonlijk denkt ik dat je eerst aan een mooie smile lijn moet werken en hem dan in kleuren. 
Als je hem in één keer door trekt merk ik gewoon dat je een hele dikke lijn krijgt en niet mooi strak dus ik heb het hoekje voor hoekje gedaan en hem erna in gekleurd. 
Ik vind hem best fijn werken. 
Maar voor een snelle rechte french manicure zou ik toch voor een gewone striper gaan. 
Dat werkt voor mij persoonlijk sneller. 
 En dit is dan het resultaat ik vind hem niet verkeerd maar ik zou niet overstappen naar zo'n kwast
Als ik een cijfer zou moeten geven zou dat een wel verdiende 8 zijn. 

Groetjess  wendy 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten