zondag 29 september 2013

Geshopt

Toen ik vandaag boodschappe ging doen en aan kwam bij het winkelcentrum.
Zag ik dat er een braderie was dus heb even een rondje gelopen. 
Ze hadden ook een nagellak kraampje. 
Waar ik natuurlijk 6 hele leuke dingen mee heb genomen. 
Een safari lakje er staat niet op welke kleur het is maar het is een licht roze. 
En waarvan ik dacht dat het een topcoat was is een neon disco lak ook van safari. 
Ik denk zelf dat het een glow in de dark lakje is maar dat moet ik nog even uitproberen. 
Ook nam ik 2 stripers mee van lemax. 
Ook hier staat geen kleur op ma het is een roze en 1 met gouden glitters. 
Verder nam ik 2 rolletjes nail art tape mee. 
Alles koste 1 euro dus een mooi prijsje. 
Hier onder kunnen jullie nog een keer zien wat ik heb gekocht en ik heb alvast even snel mijn nieuwe tape uitgeprobeerd   Dus die zal er ook bijstaan. 





Dit zijn de dingen die ik heb gekocht. 
Haha ik zie nu oon dat ik 7 seven producten heb gekocht inplaats ban 6. 
En voor dat potje betaalde ik 50 cent. 




Dit was even een voorbeeld wat je met het tape kunt doen. 
Het is geen nail art ik wou het gewoon even uitproberen van daar dat ik het hier bij zet en niet een apart berichtje. 

Groetjess wendy. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten