zondag 6 januari 2013

zwarte bloemen nailart

Om te beginnen sorry dat  zo lang geen nail art online heb gezet.
ik had er gewoon even geen zin in geen inspiratie en noem maar op.
Maar nu heb ik mijn inspiratie weer terug.
Dus vandaag een nieuwe nail art wel een beetje anders dan hoe ik het normaal deed.
Ik zet nu gewoon plaatjes met de stappen erop online mocht je meer uit leg willen
kun je een berichtje achterlaten dan doe ik het de volgende keer weer op de ouden manier.
maar hier is dus mijn nieuwe nail art.










                                                                           







2 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige nail art! Wat heb jij een leuke blog, ik ben je meteen gaan volgen met bloglovin. Hopelijk neem je ook eens een kijkje op mijn blog!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen