maandag 3 september 2012

review essence nail art express dry drops

hi iedereen,

vandaag geen nail art how to maar een review.
onlangs kocht ik bij de kruidvat de nail art express dry drops.
deze ga ik vandaag heb ik voor jullie getest.


de verpakking vind ik er mooi en luxe uit zien.
het zit in een glazen flesje met de naam erop.
de inhoud is een beetje olie achtig .
en het is makkelijk in gebruik het is namelijk geen kwastje maar een pipet.




wat zegt de verpakking:

binnen 60 sec. zouden je nagels droog moeten zijn.
1 tot 2 druppels op je nagels doen.

ik heb dus net mijn nagels gelakt en ze zijn nu nog nat .
ik heb 1 druppel op elk nagel gedaan.
de er is nu een minuut voor bij maar me nagels zijn nog steeds niet droog.

wat vind ik van de nail art express dry drops.

mijn nagels zijn zeker sneller droog da. normaal .
maar niet binnen de 60 seconde die belooft zijn.
zou ik dit product nog een keer kopen 
 nee want hij droogt niet in de 60 sec. maar naar ongeveer 5 min.
en hij voelt heel erg olie achtig aan dus als je het gebruikt.
wel goed je handen wassen er na.

de essence nail art express drops zijn te koop bij kruidvat en kosten € 1,99 per stuk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten