zondag 2 september 2012

gardient nagels

hi,

vandaag een how to over gardient nagels.
iedereen kent ze wel 2 of meerdere kleuren die overlopen op elkaar.
maar toch doet de een het toch ietsje anders dan de ander.
en vandaag dus mijn versie van de gardient nagels.


  wat heb ik gebruikt:










base coat van make-up studio
loreal in de kleur
loreal in de kleur
max diamand sky
topcoat van essence gel look
en een make-up sponsje








stap 1:

hier heb ik alleen de basecoat op me nagels.
vergeet dat nooit want anders trekt de kleur in je nagel
en verkleurd je nagel.











stap 2:

lak je nagel geheel in 1 kleur ik gebruik de lichtse kleur.







stap 3:

dan doe je een beetje nagellak op een sponsje en daarmee dep je voorzichtig aan de
bovenkant van je nagel mee.








stap 4:

nou doe ik weer de licht kleur op het sponsje en dep hiermee op het lichte gedeelte
van mijn nagel en een klein beete over het donker roze hier door krijg je een mooi
overlopend effect.









stap 5:

dit kun je ook weg laten maar ik vind het altijd wel mooi dus ik maak het af met een
glitter nagelak
en als laats een topcoat om het af te maken.




ik hoop dat jullie hier wat aan hebben en succes als je het uitprobeert.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten