vrijdag 7 september 2012

abstracte nail art.

Vandaa weer een nieuwe nail art .
ik zelf vind abstracte nail art het mooist .
gewoon lekker simpel ma het ziet er toch leuk uit.
drukke nagels vind ik minder mooi maar dat ligt gewoon aan mezelf.
veel kijk plezier.

wat heb ik gebruikt:



2 eigen gemaakte stripers van essencein de kleuren paars en roze
een witte tip painter van essence
glitter nagelak van max
en een topcoat van max.





stap 1:

een lege nagel met alleen basecoat.











stap  2:

een french manicure in een punt maken.











stap 3:

een schuine streep met roze
en een lang en kort streepje
eraan vast .









stap 4:

op het af te maken nog ee paar paarse
lijntjes en stipjes
en een steentje plakken
en klaar ben je








als jullie een nail art graag willen zien kunnen jullie een plaatje bij de reacties
achterlate en dan zal ik kijken of ik daar een how to van kan maken,.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten