zondag 2 september 2012

swirl nail art

hi iedereen,

vandaag weer een nieuwe how to met de naam swirl.
dit is 1 van de makkelijkste nail arts die ik ooit heb gemaakt
maar het ziet er een stuk moeilijker uit.
ik weet eigenlijk niet meer hoe ik hier op kwam ik was gewoon een
beetje met kleuren aan het mengen en toen kwam dit eruit
dus veel kijk plezier.



wat heb ik gebruikt:













3 verschillende kleuren roze : catrice 480 miss piggy reloaded
                                             loreal 210
                                             bourjois roze met glitters
                                             ik kan nie meer zien welk nummertje
max witte nagelak
en een topcoat van nail perfect
en een kwast


stap 1:












zoals altijd een lege nagel met alleen basecoat.


stap 2:














ik heb 4 kleuren gebruik 3 x verschillende roze en 1 witte
zet allemaal stipjes geen klodders ma wel met een beetje nagelak .
dus nie te veel en nie te weinig.

stap 3:













met het kwastje ga je alles mengen over je hele nagel.
of alleen de bovenkant dan krijg je een french manicure effect.

stap 4:













het eind resultaat alleen nog een laagje top coat en deze nail art is helemaal klaar

veel successs !!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten